Гарантійні зобов’язання інтернет-магазина MebelMoon регламентуються вимогами ДСТУ 4414:2005, 16371–93. Щоб мати змогу ними скористатися, необхідно неухильно дотримуватися вимог перевезення, збирання, зберігання та експлуатації придбаного товару.
Згідно з нормативною документацією, для корпусних меблів передбачена гарантія 12 місяців з моменту доставлення. Гарантійний термін на ліжка, дивани та інші меблі для лежання чи сидіння — 18 місяців.
Щоб здійснити заміну придбаного товару за гарантією, потрібно звернутися за адресою: Одеса, вул. Інглезі, 2-В, секція 6, приміщення 21. Пошкоджені деталі самостійно доставляються покупцем до складу магазину MebelMoon.
Якщо гарантійний талон не було заповнено, термін відраховується від дати виготовлення меблів, вказаної на етикетці товару. Пам’ятайте: гарантія не розповсюджується на ушкодження поверхні виробів, складових і фурнітури, отримані внаслідок самостійного доставлення або збирання меблів покупцем.
Претензії
Отримавши меблі в розібраному вигляді, покупець має ретельно перевірити стан скляних і дзеркальних частин (за наявності), цілісність пакування, комплектацію виробу, відсутність механічних пошкоджень тощо.
Покупець має право повернути неякісний товар у разі виявлення заводського браку або неповної (часткової) комплектації виробів. Гарантійні зобов’язання діють у випадку, коли неналежну якість було виявлено до моменту збирання меблів.
Якщо комплектація була неповною за нашої вини, відсутні або пошкоджені деталі будуть доставлені за адресою відправлення основного товару без додаткових оплат чи комісій з боку покупця.
Щоб оформити претензію, надішліть фотографії бирки, пакування чи зовнішнього вигляду виробу на електронну адресу manager@mebelmoon.com.ua або зателефонуйте за номерами: (066) 106–80–80, (068) 106–80–80, (063) 106–80–80. Після розглядання заявки покупця менеджер заповнить необхідну документацію і надішле її виробнику меблів.
Претензії покупця щодо гарантійних відшкодувань з боку інтернет-магазина не приймаються у наступних випадках: пошкодження меблів унаслідок самостійного необережного збирання або доставлення меблів, неправильна експлуатація виробу тощо.
Орієнтовні строки виготовлення рекламаційних деталей складають близько 14 (у деяких випадках — до 24) робочих днів.
Гарантії в разі самостійного збирання
Якщо покупець вирішив самостійно зібрати меблі, придбані на сайті MebelMoon, він має право на заміну неякісних запчастин з комплектації товару. Це право анулюється, якщо на деталях присутні механічні ушкодження внаслідок самостійних невдалих спроб збирання меблів (сліди від закручування гвинтів, наявність отворів у не передбачених конструкцією виробу місцях тощо).
Нагадуємо: перед збиранням потрібно ретельно перевірити кожну запчастину. У разі виявлення заводського браку варто відразу сповістити про це менеджера магазину.
Щоб за необхідності мати змогу скористатися правом на гарантійне обслуговування, зберігайте торговий чек, що підтверджує факт придбання меблів, супровідну документацію та маркувальний лист.
Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на такі ситуації:
- самостійне підіймання товару на поверх;
- пошкодження меблів внаслідок необережної експлуатації, дій домашніх улюбленців, впливу високих температур і агресивних речовин;
- під час зберігання перед збиранням виріб пересувався з місця на місце, що спричинило появу механічних ушкоджень, втрату товарного зовнішнього вигляду тощо;
- конструкція виробу зазнала незворотних змін внаслідок дій покупця;
- закінчився строк гарантії;
- товар з самого початку пропонувався зі знижкою через наявність дрібних дефектів.
Щоб уникнути пошкоджень поверхні, конструктивних елементів і фурнітури під час занесення у квартиру/будинок та збирання придбаних товарів, скористайтеся додатковими послугами MebelMoon. За вашим бажанням наші досвідчені майстри занесуть меблі на поверх, зберуть їх і встановлять на потрібне місце.